In The Summertime

I tisdags mötte Lauren och jag up with Katy för Lunch och chillade. Sen när Katy var tvungen till att sticka till jobbet fick Lauren och jag en mission - att hitta stället där Katys pjär Little Women är, för det är nämnligen så att vi ska gå och se den ikväll. På vägen dit passerade vi The Imperial War Museum så när vi väl hittat teatern så gick vi tillbaka dit. Jag är ju inte den som gillar museums men denna var lite småcool.
Drog vidare till Southbank och satte oss vid vattnet och bara chillade inför kvällen då Jenny kom till mitt rum och vi hade värsta tjejkväll!



Igår kom Jenny igen till mig för en bacon sandwich breakfast innan hon gick till sitt jobb som Lauren är expert på. Det var en sån otroligt fin dag igår! Ingen jacka hade jag utan bara en långarmad tröja. Och det ser ut som om att idag kommer bli lika fint! Vi gick längst floden ner till the Tate och satte oss på gräset och solade. De höll på att filma nån engelsk serie där så vi är nog med rätt mycket i bakgrunden. Moviestars right? ;) Gick över Millenium Bridge till St. Pauls. Gick i lite affärer innan Lauren var tvungen till att gå till sin rehearsal. Hade tänkt att ta det vääldigt lungt den kvällen och lägga mig tidigt eftersom Heather berättade att vi skulle ha en 7am fire drill på morgonen (vilket vi hade imorse...fy faaaan!) Men jag var tvungen till att vara social och gå till Kirstys flat party och chilla i ett par timmar.



Sen imorse gick larmet och det har completely ruined my day. Not okay att ha det så tidigt. Men that's life I guess. Ikväll är det Little Women! Längtar till att se Katy på scen! Hon sa att jag kommer skratta ihjäl mig så det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: emma

ooh är inte det den bron som är med i harry potter? :)

2011-03-25 @ 16:37:26
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0