Gammla Bilder

Okej, jag har verkligen inget liv just nu. Borde göra min marketing report men saknar motivation - big time! Så, vad kan man göra to pass the time? Kolla igenom gamla bilder på FB! Yes, ni läste rätt. SÅ uttråkad är jag...


HAHAHA! 14 år och serial killer?


14 och ser väldigt deppig ut? Notera POTC postern på min dörr och de rosa tofflorna!


15 och sur? I blame the braces!


Fortfarande 15 och sur...


16 och blev världens poser...


Sen uppfann jag hårspray och blev riktigt blond...


Vid 17 blev det en förändring...


...men det varade inte så länge...


18 och började le på bilderna!


 Listade ut hur man gjorde bilder i svart o vitt!


19 och badass i London...


...med tummarna upp...


...och ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

abooow kolla hon! hur många hårfärger har du haft carro!!!: O haha älskar den"15 och fort. sur" ;) <3

2011-05-24 @ 23:26:03
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0