031111

Det är dåligt med uppdateringen, I know, men jag har varit så himla trött dessa dagarna och har uni 9-5 så jag finner ingen ork till att blogga helt enkelt.

Iaf, idag efter lectures gick vi alla till en pub i Kennington. Vi hade inte gjort det på jäklans länge så nu var det allt på tiden! Vad vi skrattade, as always! Satt där i 5 timmar och bara pratade, åt, skrattade och hittade på lite hyss. Vi kom bland annat in på det här med pussbilder och hur osmakligt det är. Visst, det klart att i princip alla par tar pussbilder ihop och det är absolut inget fel med det, men sånt behåller man för sig själv. Inte ut på facebook eller som storbild i vardagsrummet. Bara några få exempel. Helt omoget beteende för ingen vill se sånt föutom en själv. Det är personligt och det ska det förbli. Samma med public affection. Hatar det! Nu pratar jag inte om att hålla händer och en snabb liten puss för det är bara gulligt, utan nu snackar vi om hardcore shit. Här i London ser man dagligen saker som man inte finner ord till. Man står där bara och har ett stort ansikte av disgust och confusion. Get a room liksom! Igen, ingen vill se sånt!

Blaaaaaaaaaaah. Är lite moody pga tröttheten tror jag. Dags för sängen. Klockan är bara kvart i nio men min kropp säger annornlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0