061111

Denn dag är ingen glad dag. Mår helt förjävligt! Har varit uppe och kräkts hella natten så jag är helt utmattad och trött. Vad kan detta bero på? Inte den blekaste aning! Igår var en riktigt najsig dag (visar bilder senare) eftersom det var den 5e November! Guy Fawkes! Fireworks everywhere! Samma effekt som nyårsafton. Vi var alla i Gipsy Hill och hade det superduper men framåt 9 tiden började jag må illa. Fullt med folk (som en festival) och en massa rides och stands. Amazing igentligen men inte för mig. Var tvungen till att ta en taxi hem och hoppa i säng. Behöver inte gå in på detaljer, men it's been a ROUGH night! Det första jag gjorde imorse var google mina symptoms och det kom fram en massa läskiga saker. Mat förgiftning lät mest logisk men vad för sort har jag ingen aning om. De skrämmer ju livet ur en på nätet! "...this may lead to dehydration, kidney failure and death!" Tack liksom. Alla bara "You're pregnant." - I wish! Då hade man iaf vetat vad det var för fel på en. Det är i dessa tider man önskar att man var en läkare.

Det blir en lugn dag med film och sömn. Sen får vi inte glömma EMA's! Live from Belfast! Ska sitta bänkad framför datorn och se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0