191111

Mooorning!

Ny dag, solen skiner och det är 12 grader ute. Underbar höst/vinter dag. Igår som sagt så gick Jenny, Philiy och jag på bio och såg Twilight som jag skrev om i förra inlägg. Sög ju. Kom hem och då satte Jenny och jag på en ny film - Sleeping Beauty. Det är en indie som är sjukt bra. Likte skrämmande och väldigt weird men den är gjord så vackert. En anna indie film jag vill tipsa om är Like Crazy. Såg den för nån vecka sen och blev helt besatt. Så känslig och underbar. Kanske inget för killar att se men definitivt för tjejer!

Det är nu exakt 1 månad tills jag åker till Sverige. Galet! Kan inte förstå hur fort det har gått. Julstämningen vet jag inte om jag har kommit in i ännu. Är fortfarande för varmt och soligt för det. Lyssnar nu på julmusik (tönt, I know) men det är så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0