Hair Repair

Eftersom vi är 4 tjejer som bor i huset så kan ni ju bara tänka er hur mycket olika body lotions, shampoos, conditioners...det finns i duschen. Det roliga är att alla de andra tjejerna har produkter där det står natural gloss...long lasting shine etc... medans på mina står det hair repair...damaged hair...strengthening hair... suck. Det fanns faktiskt en gång i tiden då mitt hår var underbart. Riktigt underbart. I was 15. Sjukt långt, tjockt och välvårdat. Sen kom "the blond och hairspray phase" Oh lord! Mitt hår dog. Nu är jag 20 och can't wait till I get it back. Det kommer hända. Cause you gotta have faith, faith, faith!

Anledningen till att jag kom in på detta är för att idag på stan så approacade en kille mig som om han behövde vägbeskrivning. "Excuse me miss can you help me..." Visst, tänkte jag. Sekunden efter jag stannat så tog han från nån flyer/pamphlet thing och bara "Can I ask you a few questions about your hair?" Jag bara nooooo och sprang där ifrån. De är rätt smarta dessa reklamsnubbar. Han fick credit för sin smooth och secrative approach. I don't need an expert telling me how unhealthy my hair is liksom! Har listat ut det på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0