161011

Sitter här i soffan med hår äckligare än äckligt - yuck. Yet somehow så har jag ej orken att tvätta det...hmm...

Det värsta med att vara förkyld är den där dumma, osmakliga och onödiga HOSTAN!! Hostade mig till sömn igår. Vaknade 7 imorse och hostade non stop (I kid you not!) i en timma! Dricker host medicin men det verkar inte funka?

Vad händer annars? Zero. Det börjar bli rikigt kallt nu ute men det är bara mysigt. Älskar lager med kläder. Varmt och skönt ska det vara.
Kan inte fatta att det har redan gått en hel månad sen jag lämnade Sverige. Helt sjukt vad tiden går fort. Snart är det ju JUL! Iiiiiiiih! Ska jag berätta nått patetiskt? De har redan börjat dekorera Oxford Street med julkreationer... det hänger masser med ljus över gatan. Jag förstår att man vill vara förberedd men är inte detta att överdriva? Har för mig att de gjorde så förra året med.

Nä, nu har jag skrivit allt för mycket. In i duschen I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0