291011

Hej hopp!

Igår hade vi en liten presentation inför Tara Arts om en idé som vi kommer jobba mer på under denna termin och förhoppningsvis nästa! Berättar mer om det en annan gång när vi vet the whole concept. Annars sepnderade jag kvällen i en pub i Gipsy Hill men Philly, hennes kille och hans kompis. Väldigt random men mycket trevligt! Har hänt mycket spontant denna vecka men det är då det blir som bäst. Här planeras inget.

Snart är det HALLOWEEN! Who's excited? Vet inte om jag är det riktigt...ännu en överskattad tradition som bara är kul om man är ett barn. Åker till min kusin i Bristol den 31a och stannar där en natt. Måste bort fran staden lite och få frisk luft.

Mitt hår har inte tvättats på 5 dagar. I know - GROSS! Så gissa vad jag ska göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0