I Am My Hair

Idag har det varit en lite kånstig dag. I kid you not, 7(!!) random personer har gett komplimanger för mitt hår! Haha! Har aldrig fått så många komplimanger på en och samma dag om just håret på skallen min! Crazy! Det var bara att tacka så mycket, berätta lite om mitt hår och gå vidare. Detta är en av flera anledningar till varför jag älskar London. Man blir konstant bombarded med komplimanger vart man än går. Sånt händer bara inte i landet lagom. Där ger man evil looks och tittar bort (oftast pga avundsjuka - jäkla omoget!) medans här är det en helt annan kultur. We spread the love! Man säger fina ord till varandra, det spelar ingen roll om man känner dem eller inte. Alla blir glada av komplimanger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0