240812

Det har regnat här idag...jag vet att önskade för lite kallare väder men jag sa aldrig något om regn! Fast det har inte direkt stört min dag...har varit på gymmet under största delen även om min rygg is killing me. Jag lekte trädgårdsmästare igår och efter allt böjande (är det ett ord), rivande och bärning sa kroppen emot idag. Mitt pekfinger på högerhanden fick mest stryk så den är lite öm och mina naglar är smutsiga...yuck! Nä, kan nog lätt säga att jag inte har en karriär som trädgårdsmästare.
 
Ser riktigt fram tills morgondagen för mi familia kommer till London! Även brorsan hänger med denna gången! Vet inte varför man jag är riktigt taggad! Mer än vad jag brukar vara...hmmm...kanske för att alla tre kommer och att de stannar längre än vad de brukar? I donno! ELLER lite kanske har med DUCK TOURS att göra! Har tjatat på föräldrarna i över ett år om denna jäkla duck tour. Men come on! En tour både på land OCH vatten! Kan ju inte bli bättre! 2 for 1 i princip! Om vädret blir bra så hoppas jag vi kan sätta oss på en och bli riktiga turister!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0