Öppna Landskap

 
Det blev en liten bildbomb av den vackra naturen ute på landet där min kusin och hennes familj bor. Vädret var jättefint i tisdags så när jag kom fram så gick vi ut på en lång promenad på fälten. Vi gick in i en "deer park" och fick se en massa hjortar springa runt! Helt fantastiskt! Lite safari-känsla! På kvällen spelade vi fotboll och såg på Transformers 2, som är en av barnens favoritfilmer. På onsdagen fyllde Johan hela 9 år! Det blev Transformers 3 (som han fick i present) innan frukosten för sen hade vi tänkt åka och bowla på men när vi kom dit så var allt fullt tills på kvällen - suck. Vädret var ej på vår sida så man ville helst vara inne...vi åkte till Berkeley Castle men turen tog över en timme och de stänge 30min efter vi kom dit. Total faiiure. Klockan blev rätt mycket så det fanns inte mycket annat att göra än att åka tillbaka hem. Humöret var ändå på topp. Barnen och jag spelade massvis med spel och byggde LEGO medans vi lyssnade på Rihanna! Vi alla sjäng med och Johan t.o.m. ställde sig på stolen och började dansa - underbart! Vi skrattade så vi tjöt! Efter middagen blev det Matlesers Birthday Cake som var riktigt yummy! Maria bakade också en caramel shortbreak cake som var himmelsk! Kom i säng vid 11 och var helt slut!
Idag på morgonen hade vi tänkt gå ut på en till promenad med busiga Ronja, men det vräkte ner med regn så varken vi eller hunder ville gå ut. Det blev mera spel och bara avkoppling. Johan var så himla gullig och bara "Why can't you stay longer? Can you come back tomorrow? Next week?" så söt! Förhoppningsvis kommer jag dit igen till våren!
Resan hem gick förvånandsvärt snabbt! Helt plötsligt var jag i London igen...och det märktes. Stressen att ta sig igenom all folk runt omkring var tillbaka. Körde en lång work-out på gymmet efter att ha suttit på rumpan hela dagen. Nu är jag trötter och ska catch up på Pretty Little Liars innan jag slocknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0