061212

Morning!
 
Herregud om bara en vecka är jag påväg till Sverige där ni numera har SNÖÖÖ!! Det kanske blir en vit Jul i år! Får hoppas på det!
 
Hur som helst ska jag betätta om igår. HOLY SH*T! Min största celebrity crush är såklart Eddie Redmayne (vet ej om jag berättat det innan) och när jag fick reda på att han skulle komma till premiären av Les Miserablés (han spelar ju Marius i filmen så rätt självklart egentligen att han skulle komma...) så kunde jag bara inte missa min chans att se honom i verkligheten! Det var SVINKALLT! Jag kom dit rätt tidigt också eftersom jag ville få en bra plats. Det fick jag också men problemet med dessa platser är att man blir "inlåst". För att security ska kunna hålla koll på alla så stänger de av vissa gator och med galler. Visst får man gå, men då kommer man inte tillbaka in igen. Jag tog mina chanser och stannade. Stort misstag. Jag vet ju från mina past experiences att man ska stå antingen vid pressen eller arrivals för att få det mesta utav det. Visst jag såg allihopa (som var helt amazing) men eftersom jag stod så nära ingången till Odeon så hade de redan gått igenom alla intervjuver/bilder mm...så de villa bara gå in i teatern eftersom det var så himla kallt. Förståndligt. Jag hade också velat gå in i värmen. Vilka var där då? Jo jag ska ge er en lista: Anne Hathaway, Hugh Jackman, Amanda Seyfried, Russell Crowe, Eddie Redmayne, Samantha Barks, Helena Bonham Carter, Sasha Baron Cohen med frun Isla Fisher, Tom Hooper (regissören), Cameron Mackintosh och The current West End Cast of Les Miserablés. Sen kom även en massa andra kändisar bl.a. Matthew Morrison, Rosamund Pike, Ellie Goulding, Stephen Fry, mm. Lätt en av de största premiärerna jag varit på eftersom det kryllade med kända ansikten. Nästa onsdag är det premiär för The Hobbit (fatta hur galet det kommer att bli!!) Ryktas om att Drottningen, Chales&Camilla, Will&Kate och Harry ska visa sig...dundunduuun! Får se om jag går, men om jag gör det ska ska jag ej bli inlåst. Vill ha the freedom to move around!
 
 
Have a great thursday!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0