301212

Herregud kan ni tänka er att en helt år har snart gått IGEN! Det går lite för fort nu tycker jag. Hinner knappt med. Så mycket att göra på så lite tid känns det som. Måste börja planera saker lite bättre...oh well. Igår var den en slapp dag för det var även en sorglig dag för mig. För exakt ett år sen igår var den sista gången jag fick krama och pussa på min älskade finaste Winnie. Trodde ju då att vi skulle ses igen till sommaren så jag sa bara ett vanlig "hejdå" utan någon aning om att det skulle bli mitt sista. Känns fortfarande riktigt tungt. Sorgen är djup och kommer nog alltid att förbli det. Men livet går vidare så det måste vi också. Pallar man göra ett års-resumé? Njaaa..eee..aa...ee...vet inte...maybe later för nu ska det bli glögg!
 
Min vackra ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0