a continuation of memories

Igår var tusan en av de bästa dagarna på länge. För att fira Micky's födelsedag detta år så hade vi en mini St. John's Reunion! Daniel, Ivan, Marina, Micky och jag hade en hel dag ihop och babblade om allt möjligt. Jag kände inte Marina eftersom hon kom till Belgien året efter jag flyttade men hon var en jäkla go tjej måste jag säga och vi kom så bra överens så det kändes som att jag hade kännt henne precis lika länge som de andra. Det började med Lunch vid Baker Street followed by red wine och chill hemma hos Micky. Sen bar vi av mot Westminster där vi bevittnade något fruktansvärt. Var påväg till bron då helt plötsligt en man på en scooter blev påkörd av en bil vid korsningen brevid oss. Min kropp bara frös och det ända jag kunde tänka på var om han var vid liv. Som tur va så rörde på benet lite men det betyder ju inte att han var okej. Det var en riktigt hård smäll och själva ljudet av krashen var det hemskaste. Man ser sånt här hela tiden på film och reagerar inte på det eftersom man vet att ingen skadas men att se det i verkligheten är inget vidare kul. Vet ej vad som hände med mannen efteråt eftersom vi gick. Fanns inget vi kunde göra och det var så mycket folk som hjälpte till redan så det var bäst att gå vidare. Jag hörde fortfarande ljudet av krashen om och om igen i mitt huvud så jag hoppas verkligen att han är okej! Måste kolla upp det senare! Iaf väl över floden gick vi till ett Arcade och åkte radiobilar, spelade spel, drack och skrattade ihop! Daniel var tvungen att åka tillbaka hem på kvällen men de andra skulle stanna över natten. Vi åt en god middag på Pheonix Palace vid Baker Street innan vi gjorde oss redo för en hejdundrans utgång på Mahiki! Kom hem 5 imorse helt död men lätt värt det! Det är inte ofta man träffar gamla kompisar som man gick i middle school med. Vi hade så kul tillsammans och bestämde oss för att göra detta igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0