290212

Snart är det mars! Och med snart menar jag ju så klart redan imorgon! Gud vad tiden går fort. Skriver det rätt ofta så det kanske är dags att bara acceptera det? Accepted.

Annars rullar det på som vanligt. Vädert är riktigt skönt nu. Precis lagom. Riktigt svenskt att snacka om vädret. Ingen annan verkar bry sig om det förutom oss swedes. På tal om swedes! Har glömt att berätta att jag mötte upp med en svensk tjej för ett par dagar sen. Hon går samma kurs som mig fast året under. Hon hade lite frågor om allt möjligt som hon undrade över. I was her little guide kan man väl säga. Iaf hon var jättetrevlig och vi hängde i nästan 3 timmar! Måste erkänna att jag var lite smått nervös eftersom jag hade inte den blekaste aning om hur hon skulle vara men allt gick bra.

Nu sitter jag och ser på The Phantom Of The Opera Live at the Royal Albert Hall. 25 års konsert. Helt magiskt! ÄLSKAR den musikalen. Kommer bli kul att se Jöback som fantomen i Mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0