FREEEZING

Okej, det är svinkallt! SNÖ har hamnat här på gatorna också. NEEEEJ! Har ej lämnat huset idag. Correction - har ej lämnat sängen idag! Gud vad slött men det är så kallt att jag vägrar gå ut och frysa häcken av mig. Urgh. Annars så ver det Simonas födelsedag igår så några av oss åkte till Brixton och firade på en pub till the am. Träffade massvis med nya trevliga människor. En polsk tjej som älskade sverige. Jag bara WHAT?! Det tråkiga landet! Hon älskade modet och följer de svenska modebloggarna. No argument there. Är det nått som Sverige kan så är det mode. Annars är allt tråkigt. Hon bara "That's what all the swedes I've met have said and I don't understand why!" haha! Kanske inte är nått man förstår till man har lived i landet? Vad vet jag. Hur som helst blev det ännu en sen kväll, därför har jag inget dåligt samvete för att jag ej lämnat sängen denna lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0