Shaggers: A Valentine's Special

Har ju totalt glömt bort att skriva om stand up comedy showen Jimmy och jag gick på i lördags! Den var ASBRA! 4 olika acts som pratade om "Valentine's saker" vilket bestod av sex, babies, dates, insecurities, embarassments, mm! Skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig! Det satt ett roligt par in the fron row; Trevor och Allison som blev picked on  A LOT. Därför ska man aldrig sitta på första raden när det gäller stand up comedy, eller om man vill bli picked on så ska man inte sitta någon annan stans än första raden. Anyways, det var iaf en rolig show att se nu när det har varit så kallt! Speaking of cold. Det har blivit mycket varmare här nu. Med varmare menar jag att idag har vi haft 7 grader - yes! Snälla väder, kan det inte få hålla i! Jag är inte gjord för minusgrader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0