110112

Det är uselt med uppdateringen just nu och kommer vara det i 2 veckor till. Vi håller på med våran pjäs och är in uni 9-5 every day working. Kan berätta lite vad jag gör för pjäsen! Vi håller på med två shows; Antigone och Antigone Remixed. Kate och jag är in charge of costume, hair & make up. Eller Kate för ena showen och jag för den andra men vi hjälps åt med båda om nån behöver det. Jag jobbar med världens hemskate regissör (bad draw) som inte har någon respekt för någon eller något annat - ett psyko med andra ord. Tror att det kan t.o.m vara djävulen in human form? Okej, enough om det. Hur som helst spenderar jag dagarna med phone calls, charity shop hunting, note taking, researching, fitting, etc...och massvis med kaffe! Jag har no social life just nu för pjäsen tar upp all min tid och därför har jag varken något att blogga om och inga bilder att visa. Deal with it. However, ikväll fanns det tid till att fira Sean Paul's födelsedag på Retro Bar by the Strand. Inte planerat alls vilket gjorde det mycket roligare. Behövde ta bort tankarna från arbetet och bara ta det lungt.

Nu är jag hemma och det är dags att sova för imorgon börjar helvetet all over again. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0