New Years Eve

Right! The moment you've all been waiting for! Eller kanske inte. Iaf - Nyårsafton! Den mest överskattade dagen på året var faktiskt riktigt kul i år förutom att mina tår went numb! Haha! Viktoria och jag decided to style it up så vi köpte biljetter till en exklusiv nattklubb i Mayfair som heter "Mahiki". Det är en riktigt cool klubb som är Caribbean inspirerad. Alla kändisar har festat loss på denna klubb (kolla här!) och på Nyår var vinnarna från X-factor där. Synd att vi inte visste vilka det var men såklart kollade vi upp det dagen efter och jag hade sett tjejerna inne på toa - classic.

När vi kom dit fick vi välkomstdrinkar (t.o.m. påfyllning av bartendern eftersom de ville ta slut på rosén), satt vid baren och drack underbara cocktails som jag ej kommer ihåg namnen på, fick en gratis kamera och dansade fötterna av oss - literally. Mina fötter dog och någon prins ville bjuda oss på champagne. Vi märkte inte ens när det blev midnatt. Helt plötsligt skrek alla och poppers were being blown. DJn spelade "I gotta feeling" vilket var rätt passande. Det var riktigt skön stämning on all floors. En riktigt awesome Nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0