It's A Small World

Ni kanske undrar varför jag bloggar såhär sent men sorgligt nog är detta den ända tiden jag faktiskt kan blogga! Är super upptagen varje timma på dygnet. Igår (söndags) träffade jag Micky i centrum. Vi åt på TGIF och drack goda cocktails! Sen hände världens med random sak. Girls bathroom. Ska toka händerna i en av de där konstiga torkarna och just när jag vänder mig om ser jag en liten kvinna som jag kände igen. Ni vet den känslan när man ser en persom som man känner igen men kommer inte direkt på vart ifrån - sen efter ett par sekunder smäller det till i hjärnan! Där i tjejernar toalett inne på TGIF stöter jag på MILLIE! (Mamma, pappa och Fred - Millie hälsar så gott!) OMFG! Denna tjej har jag inte sett på hela 8 långa år! Vi gick på samma skola i Turkiet. Jag var 12 år när jag såg henne senast. HELT GALET! Vi bara AAAAAH! HELLOOO! Vad fasen ska man säga? I ended up staying in the toilet for a little longer than expected...poor Micky! Hon skulle åka till Amerika dagen efter men kommer tillbaka om en månad igen och då fasen blir det en rehjäl catch up! Mycket händer på 8 år! Anyways, efter den bomben behöves en till cocktail för att lugna nerverna. Kom inte hem förens vid 2 på natten...oops eftersom jag skulle upp tidigt nästa dag för att spendera 12 JÄKLA TIMMAR in the theatre. I'm literally becoming depressed. The walls are closing in on me. Snart är det över som tur är! Jag behöver ha tillbaka mitt liv!

Imorgon blir det ännu en låååång dag. Har nu spenderat resten av kvällen och halva natten men att försöka göra klart min log book. Är helt död och åter igen kommer bara bli 5 timmars sömn - hjälp!

Här är 3 bilder från i söndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0