010612

FÖRSTA JUNI!

Vad hände med det fina vädret? Okej, vi har 20 grader så jag ska ej klaga men solen har rest bort! There ain't no sunshine anymore...sad times! Får hoppas att den kommer tillbaka snart så att man kan få nån liten basfärg innan jag ska på kusinens wedding i slutet av månaden! Är så himla taggad! Det kommer bli helt magiskt och snacka om vad jag kommer ta bilder! Jag kan agera som deras wedding photographer om de nu inte redan har någon (vilket de säkert har!) Åh kan knappt vänta! Vad ska man ha på sig! HJÄLP! Smink o hår! Hur ska jag se ut? They say it's all about the bride men bruden vet alltid i förväg hur hon ska se ut på sin weddingday (I already know!) för detta planerar vi när vi är teenagers medans om man är gäst så kan man ha på sig nästan vad som helst! Too many options to handle! Såg en amazing deep emerald green long dress med lace inne på Whistles här om dagen som var TO DIE FOR!

Now I gotta get ready!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0