060612

Idag har jag haft min första shift på The National Theatre och det var sååååå kul! Vi fick tishor och regnjackor (även om det inte regnade för vi har haft 18 grader) för när det gäller London kan vädret ändras på sekunden! Iaf det var riktigt najs stämning på hela Southbank och det kryllade som vanligt med hemskt mycket folkl! Vi var tre stycken; Laurie, Sabrina och jag. Vårat pass varade bara i 3 timmar som verkade bara flyga förbi allt för fort och i slutet fick vi gå upp till våran pop-up workshop och se alla performances som var sjukt coola! Efteråt gick vi till the Propstore bar och chillade med en drink i ett par timmar. Schteeeek!




Är nu helt slut och ligger som vanligt i sängen efter ett långt pass på gymmet. Är taggad inför imorgon då jag ska spendera hela dagen med min älskade HEATHER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0