090612

Bloggen lider just nu lite men det är mycket som snurrar i huvudet kring livet och framtiden så jag har ingen ork till att blogga. Bilder har jag inte heller tatt för vädret har varit piss och bilder på gymmet är inte speciellt intressant!

Hur som helst igår hade jag en trevlig kväll med min nya vän Jo som äger the Spa centre på gymmet. Vi åkte till Crystal Palace och satt på en häftig cocktail bar i källaren av en pub! Snackade om allt möjligt och hon är verkligen one of a kind. 45 år men 25 at heart - underbart!

Ikväll har jag blivit erbjuden att hänga med André ut men får se om jag orkar...har dock lovat Danielle (som fyllde 21 igår) att go till hennes bday party på en klubb i centrala London. Kanske går dit för en drink och sen träffar André lite och sen hem? Vi får se! Ska iaf gymma först sen får vi se vad som lockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0