290612

 
Nu drar vi mot Fjällbacka! Ses på söndag!

Kommentarer
Postat av: emi.

du ar vacker carro. sorry for det sena svaret, verkligen :( jag har precis blivit klar med 6 deltentor i anatomi, och har fort 4 tentor kvar :( sa jag lever med mina bocker, vilket ar anledningen till varfor jag inte hunnit svara forrens nu, det ar en dalig ursakt i know, men sa ar det. hoppas du inte ar sur pa mig :( jag saknar dig jattemycket och vi har massor att dela och beratta for varandra. jag har en vecka kvar pa tentaperioden, under denna veckan vill jag klara all 4 tentor jag har kvar.. vi far se hur det blir, men efter det kommer jag hem :) hur lange blir du hemma? alskar dig och massor med pussar och kramar!!! vi ses snart <3

2012-06-30 @ 09:46:05
URL: http://endurance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0