Prop Banquet Drop In




Hade 15 minuter innan min shift började så jag tittade på the Theatre Square performance som var väldigt annornlunda. Tror de vara skolbarn som lekte lekar på skolgården eller nått liknande...annornlunda performance men ändå intressant att titta på!

När min shift började blev jag satt inna i själva work shoppen - where the action was! Det var en drop-in prop banquet work shop där man gick in och målade food sculptured latex models så att det såg ut som olika maträtter! Folk gjorde frukt, kött, kyckling, godis...ja allt möjligt som man kan hitta på et matbord! To my surprise var många barn otroligt duktiga och väldigt artistiska! Vi hade två members of the National's prop team (som btw var helt fantastiskt härliga!) där som berättade om hur man skulle göra och vi volentärer gick runt och hjälpte till med allt från städning till sculpturing! I loved it! Tre timmar gick allt för fort! Man var som ett barn igen med all målning och jag har tyvärr inga bilder att visa vilket suger! Kan inte beskriva hur riktiga dessa modeller såg ut! Och jag har lärt mig så himla mycket! Jag ska kanske satsa på att bli en prop maker? Who knows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0