Shrimp Cocktail with Chardonnay

 
Guess what? Jag är hemma i mitt lilla rum i Sverige! Åh vad det är skönt! Frisk luft, familj, hemmalagad mat, grönt...you name it! Men det var quite a journey! Började strålande från London. Första klass på tåget, snabb incheckning, no delays, shrimp cocktail och chardonnay, snabb avfärd och resa. MEN så fort man kommer till Köpenhamn förstår jag varför jag flyttade från Scandinavia. Bagaget var 1 TIMME försenad. En massa charter svenskar/danskar från Spanien med noll intelligence pratar non stop och uppför sig som idioter. Jag kunde ha dödat nån - I kid you not! Tåget till Sverige var försenat och vädret var piss! Lämnade jag London för detta?! Svar: NEJ. However, så fort jag kom innanför dörren till huset och hem till familjen blev allt bättre. Vi hade vår första familjemiddag utan Winnie vilket var otroligt tungt. It's going to take some getting used to men med tid läker alla sår. But for now, I'm just glad to be home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0