Party Rocker In The House

Okej så min lördagskväll har varit lungt. Eller lite halvt lungt. Var lite bored så jag bestämde mig för att lära mig dansen till LAMFAO's Party Rock Anthem. Gick sådär kan jag säga. Dansade loss i köket i  c. 3 timmar - snacka om vilken work-out! Sen runt halv 12 kom Jenny hem och såg nått hon aldrig in a million years hade tänkt sig se innanför dörren. Carro half naked, sweating like a pig bustin the moves. Lite smått pinsamt. Fast jäkligt roligt. Vi båda låg nästan på golvet och tjöt av skratt. Detta stoppade inte mig. Jag fortsatte medans hon började laga mat. Hon bara "Don't mind me, please do continue!" Dansade lite mera och visade upp vad jag hade lärt mig. Sen bjöd jag på lite extra entertainment.
Nu är jag helt slut och "utdansad" så det är dags att sova!

p.s. om någon vill lära sig dansen så är detta en bra tutorial:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0