1 Month

Deta är galet. Det är exakt 1 månad kvar tills jag åker till Sverige och hälsar på! AAH! Nu kommer dagarna allt att räknas ner! Måste bort från staden nu. Turister precis everywhere som gör mig galen. En gick in i mig så hårt igår att min väska trillade av armen och hon bad inte ens om ursäkt! (säkert svensk...) Jag ropade efter henne "WATCH WHERE YOU'RE GOING!" och gav fingret...okej, maybe an overreaction men jag skyller på värmen...

Hur som helst det ska bli skönt att komma till landet och kunna åka till stranden och bada. Leka med min älskade winniepinnie i trädgården. Med leka menar jag springa runt med vatten pistoler och skjuta på henne - alltid lika kul...för mig! Nä, men att gulla och pussa på henne så mycket jag vill! Sen såklart att träffa nära och kära. CAN'T WAIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0