130512

Idag har jag kunnat ta det riktigt lungt och vila ut, gymma, se på alla serie avsnitt jag missat den senaste veckan och få tillbaka lite energi. Kan börja med att säga att vår show i fredags gick hur bra som helst! Det var en LÅNG dag (16 timmars arbete to be exact!) men så värt det i slutet! Vi fick hur mycket berömm som helst och industri professionals är väldigt intresserade av vårat project! Vi firade efteråt med mycket bubbel och mingel - väl förtjänat! Det blev ingen sen kväll för vi var alla helt slut. Dagen efter (dvs igår) åkte jag hem till fina Delfina och lekte. Vi drack vin, åt god mat, njöt av vädret, gick på IKEA och sen slutade med att vi åkte till London Bridge vid 11 för drinks! Förstår inte hur jag orkade! Men som sagt, idag har det varit lungt. Lägger mig tidigt ikväll tror jag så att jag kan vara pigg tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0