300512

Idag har det varit en lång dag! Upp 8 för att åka in till The National Theatre för min induction day! Whoop whoop! Har haft så himla kul! Vi blev debriefed om vad vi ska göra under festivalen och fick all information om vad det hela går ut på. Sen fick vi en backstage tour runt byggnaden som var AWESOME! Att få se där de bygger alla sina sets, props och syt kostymer var verkligen unreal! The National building department är HUGE! Vi fick se den fantastiska model boxen för en av deras nästa shower med Julie Walters i huvudrollen! Varje liten detalj fanns! Kan inte beskriva hur mäktigt det känndes utan man måste helt enkelt se det själv! Efteråt var det dags för en rolig "treasure hunt!" runt hela byggnaden! Tyvärr vann inte mitt lag men vi kämpade hårt! Sen bjöd de på lunch innan vi gick till the National Theatre Studio för mera workshops! Slutade 5 och åkte direkt hem för att säga adjö till underbaraste Jenny som åker till NEW YORK imorn för sin praktik i 2 månader! Hon bor över på ett hotel vid flygplatsen ikväll så att hon inte ska get stuck in traffic imorn. Allt kan hända när det gäller Transport for London! Kommer verkligen sakna den härliga tjejen men får man ett erbjudande i NYC så tar man såklart det! She is destined for great things! 

With that being said, ligger jag nu halvdöd i sängen efter att ha jobbat hårt på gymmet i 2 timmar! Ser fram emot att få sova ut riktigt imorn för det har varit rätt "tunga" kvällar de senaste 5 dagarna...if you know what I mean! ;) Updaterar om min Eurovision night samtliga de efteråt når jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0