creatures of the night

 
Ojojooooj vad det var galet igår! Mådde ju som sagt rätt piss och hade inte riktigt någon röst heller (varför måste JAG alltid tappa rösten!) men det stoppade mig inte att ha kul! Det var ju mingel hos André en tills midnatt sen stack Tonje, hennes kille, Carolina och jag iväg till the Egg som ligger vid King's Cross och festade vidare. Vilken otrolig klubb! 5 olika dansgolv och en enorm bar med sittplattser. Helt sjukt vad mycket folk som fick plats! Totalt packat med en massa olika varelser (med det menar jag utklädnader ;) ) som var helt dyngsura (stavas det så?) pga de stått i kön i ösregn i flera timmar! Kul hade vi och nu ska jag verkligen inte festa mera för kroppen måste återhämta sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0