en liten fundering

Även om det inte är mycket text i bloggen så är det ju ändå en "svensk" blogg. Bortsett från min svengelska lite då och då...hur som helst så vill mina kära engelsktalande vänner att jag ska börja skriva på engelska...! Har funderat på detta i ett bra tag och eftersom bloggen har levt i över 4 år nu (who knew right!) så är det kanske dags för en liten upgradering? Å andra sidan tar det bort själva meningen och det originala konceptet av vaför jag började blogga. En stor del var för att inte tappa min "starka skriftliga svenska". Min vardag bestod/består av mest engelska, vilket den har gjort sedan jag var 9, och kommer förhoppningsvis fortsätta att göra det hela livet ut. Hur som helst jag kan försöka  skriva iaf ett vettigt inlägg på engelska och se vad jag får för respons på det. Sen får vi se vad som passar bäst.
 
Anyhow, här är en bild som jag tyckte passade rätt bra till denna måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0