010912

FÖRSTA SEPTEMBER! Hösten är här! Det märks kan jag säga. Temperaturen har gått ner något enormt på bara ett par dagar. Var tvungen till ha ha en JACKA på mig igår - crazy! Men jag älskar mina jackor så I'm glad I can put them to use!
 
Igår mötte jag upp Simona på kvällen för vi har inte träffats sen i Juni!! Tanken var bara att sitta på en trevlig pub och snacka skit men ni vet hur det blir efter en drink...det blir en till...och en till...sen får man för sig en massa saker så att sticka och dansa lät otroligt kul under ett tillfälle. Så vi stapplade till Roadhouse men när de sa 10 pund enrty (fredagskväll ju!) så sa vi hell no. Då helt plötsligt ser vi Stacy från drama kursen som arbetade som en club promoter. Hon convinced us att gå till hennes club (duh!) men vi fick en bra deal så vi stack till "Los Locos" och hade faktiskt en himla kul på dansgolvet. Jag som hatar(!) att dansa kunde knappt dra mig från dansgolvet. ALLA låtar var sjukt bra och när The Final Countdown spelades ojojojoooooj - shit went down!! Haha! Man vet att det är dags att dra hem när bartendern kommer ihåg vad man vill ha att dricka utan att ens be om det...tur att jag slapp betala iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0