260912

What a day! Gymmade för fösta gången igen efter ett tag och det kändes så jäkla bra! Börjar lite lungt eftersom kroppen fortfarande är lite seg men snart ska jag nog allt vara återställd! Annars måste jag numera påminna mig själv att EJ GÅ IN I COS!! Oroa er inte ma och pa för jag har ej köpt nått men fatta vad det hade brännt i börsan om jag hade pengarna till det! Jag älskar COS och har alltid hittad stora fynd där men ibland är deras kläder lite...ja... weird....However, deras höst kollektion är MAGISK!! Jag vill ha precis ALLT! Jag skojar inte - ALLT! Denna kollektionen är "Caroline" från topp till tå! Mörka färjer, rent, rakt, bekvämt, etc...Får ej gå in där igen för då kommer jag bara gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0