Recap

Så, nu är jag hemma igen! Ett hem som numera är ett annat hem än det huset jag bodde i innan. Jag bor numera på ett hotel. Yes, ni läste rätt - HOTEL! Ska ta det från början. Jag har ju bott det senaste året med 3 andra tjejer i ett hus som började bra men slutade kanske inte lika bra...Vi alla visste att vi inte ville bo kvar där, och jag kan säga att det inte bara var för att det låg så dåligt till...I alla fall så har jag varit på spanen (är det rätt ord...?) i ett bra tag nu och inte hittat nått ställe att bo, MEN till slut hittade jag detta "private halls" eller" hotel" som ligger perfekt till mellan Stockwell och Oval. Flytten hände igår och var både lång jobbig; har ju rätt mycket saker...eller dvs kläder...men med hjälv av underbaraste Micky, flyttbil och personalen på hotellet så löste det sig. Har också åkt på en rehjäl förkyldning så näsan bara rinner hela tiden. Annars har jag det super i mitt nya hem och är så glad att vara ute ur det gamla huset!
 
Now to the juicy bits! Jag fyllde ju som sagt 21 i onsags - wohoo! Hade inte alls tänkt göra nått speciellt av det just eftersom jag inte mådde toppen och jag hade en stor flytt att göra dagen efter. However, det var våran wrap party at the National med all personal och alla volentärer samma kväll som min födelsedag så det gick jag så klart. Det serverades gratis drinkar vilket var både bra och dåligt. Blev ju rätt packad på rödvinet, men vi hade alla så trevligt och jag beslöt mig för att berätta att det var min BDAY och då blev folk galna och bara KLART VI SKA DRA UT! Easily persuaded som jag är gick jag med på det och herrejäklans vilken hejdundrandes galen natt! Det var den billigaste utgången för mig ever då jag inte betalade för nått någonstans. Gillar ej att skryta men när en norbagge i kostym köper det finaste/dyraste flaska rödvin på listan till en som present blir manrätt glad! Gratis drinkar på klubbarna överallt ledde till en all nighter! Kom hem kl. 10 på morgonen igår utan att ha sovit en blund så ni kan ju gissa vilen state jag var i...och då var det dags att packa och göra sig redo för flytten. Mådde piss men ångrar absolut inget för jag kommer aldrig glömma den födelsedagen!! Efter flytten drog jag med Micky hem till honom för att varva ner. Vi ville också testa hur nära varann vi numera kommer vara. Runt 35min från dörr till dörr - not bad!
 
Så, enough skrivande för idag! Ska nu lägga mig framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0