Youtube Famous Diogo Sena

Måste bara berätta att jag witnessed en sensation igår! André, Vitor och jag var hemma hos Carolina och chillade. Hon berättade om sin lillebror som gillar att lägga upp roliga youtube videos och har fått rätt mycket fans efter han för två dagar sedan lagt upp en cover låt om nått fotbollslag. Vi tittade på videon och även om jag inte förstod vad han sa (portugisiska, men vännerna översatte snällt) så tyckte jag den var häftigt gjort. Hur som helst 15 minuter efter vi sett den ringer Carolinas mamma och bara "DIN LILLEBROR HAR BLIVIT EN MEGA HIT I PORTUGAL!!" Tydligen hade videon fått över 100,000 views på bara 1 dag! INSANE! Igårkväll blev han mentioned på deras national news och skriven om i tidningar/blogs/websites. Alla i Portugal pratar om honom och de vill ha intervjuver både hit och dit! Kan ni fatta?! We all flipped och runt 1 på natten satt vi alla och skypade med den nya kändisen! Haha han var så söt. My friend's little brother is famous!
 
Här har ni videon:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0