they say you're a freak when we're having fun

 
I fredags var det som sagt en flat party och jag var inte direkt uplädd som en "chav" men när jag kom dit fick jag en facial makeover av Danny och jag såg så hemsk ut att jag finner inga ord. Det sorgliga är att tjejer går faktiskt runt och ser ut så hemsk medvetet bara för det tycker det ser hett ut...weeeiiird! Hur som helst var festen riktigt rolig! Det började snällt med drinking games och vi var runt 15 personer. Sen helt plötsligt rullar det in folk en efter en tills huset var packat med festglada människor! Word travels antar jag, haha! Tog tyvärr inga bilder för jag är rädd om min kamera och ville ej tappa den så den fick vara kvar i väskan när festen drog igång på riktigt! Det belv en väldigt sen kväll, och kul hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0