160313

 
plugg plugg och åter plugg...fast det är en väldigt tråkig dag ute så man missar inte direkt nått! Mitt mål innan kvällen är att bli klar med min placement report så att jag har en extra anledning till att fira ikväll. Ärligt talat är jag ej så värst pepp på att gå ut och dansa...får se om jag kan slira (är det ens ett ord?) mig ur det på nått sätt utan att bli värsta party pooper. Vill ju festa för Heather's skull men kroppen säger annat...we will see! Ska ta ett study break nu och gå till Starbucks...måste unna mig lite!
 
btw stod bakom två svenska tjejor igår *cough* i starbucks *cough* som fick mig att garva något enormt innuti. Stockholmare på visit med KENZO och LV shopping. Totalt bombade och bara brydde om sig om hur mycket kalorier som fanns i en latte! Jag menar come on! Gå inte till ett café då om ni tror det kommer få er att gå upp 5 kilo...detta var bara början. Till slut när de kom fram till kassan så bestämde de sig för att gå där ifrån, haha! Värsta larv! And they had no idea I knew what they were saying. Makt. Det kallar jag det.
 
On another note på bussen hem tordags natt så hamnade jag i debatt med en Slovakisk kille. To be fair, he started it med att säga, utan anledning, till mig att blondiner är rätt dumma vilket gjorde att han öppnade en dörr han ej räknat med. Denna blondin går emot stereotypen och älskar att argumentera, speciellt med alkohol i kroppen. To make a long story short - jag vann - obviously. Visade sig att han inte var så värst intelligent själv och efter att t.o.m. hans polare sa till honom att han borde ge sig efter all stryk han fått admitted han defeat. Jag klev av bussen sjukt nöjd med mig själv! One for the blondes!
 
Nu - kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0