Topshop

Kläder är nog ett av de bästa som finns i denna värld. Har precis varit inne på Topshops hemsida och klickat in en massa av olika plagg som jag vill ha utan att tänka på kostnaden. Om man måste tänka på kostnaden så blir det inte lika roligt att shoppa för då känner man att man inte kan köpa vad som helst. Mycket roligare att bara välja plaggen man tycker är snygga och sedan kolla priset. Så denna morgon har då alltså spenderats på Topshops hemsida. Jag satt och klickade på "Add to my shopping bag" på en massa snygga outfits. Sen kollade jag vad priset blev och det var uppe i £775.26 som blir ungefär 10 000 kronor. Fan också! SÅ mycket pengar kan man inte köpa kläder för. Iaf inte jag. Där går gränsen. Får ta att åka in till Topshop imorn och kolla om vissa av de plaggen som jag vill ha finns att köpa där. Hoppas! Visst hade det varit snyggt att öka garderoben med kläder som de här:



Kanske borde slå vad om lite mer pengar nästa gång så man har råd?

Kommentarer
Postat av: Elise (lisessa)

jag kan redan säga direkt vad som finns där och inte finns där ^^

2008-12-23 @ 12:43:57
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0