Hmmm...

Idag läste pappa och mamma igenom bloggen och det första man hör är:

"Caroline så här stavar man inte till detta ordet. Det ska stavas...Detta är inget ord...Tycker inte om att su svär...Varför har du bilder på dig själv? Du vet att vem som heslt kan gå in på bloggen och sen söka upp var du bor och komma hit...Men annars är den bra!"

Tack pappa.

I mitt försvar kan jag säga att jag vet att jag stavar fel ibland och hittar på ega ord. Stava på svenska är inte lätt. Vadå svära? Ibland måste man för att kunna uttrycka sina känslor. Bilder har alla. Inte bara jag. Ja vem som helst kan gå in och läsa men jag tror inte att det är nån som har verken tid eller intresse av att komma till huset och råna/mörda oss =P

Men va bra att de gillade den =) Pappa har t.o.m. tänkt på att starta sin egen blogg "Pensionärsbloggen" HAHA!
Good luck med det daddy...




Kommentarer
Postat av: stalin

haha :) btw. i mean it about the voldemort thing. gandalf

2008-11-04 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0