Egypten, Afro och Pizza

Mamma och pappa åkte till Egypten för några timmar sen. De firar 20 års jubileum! Ett STORT GRATTIS! =D Det som är bra med detta är att de är borta i 9 dagar. Yippi! Blir brorsan, jag och lilla winnie så klart hemma. Party!!!...haha I wish. Kommer inte bli nån fest här inte. Grannarna hade rapporterat det till föräldrarna direkt och ja då kan man ju bara säga byebye till deras förtroende. Hur som helst kommer det att bli skönt utan dem. DET ÄR LOV JU NÄSTA VECKA OCKSÅ! Herreguuuud kan det bli bättre? =D
 

Grattis! <3


Afro idag ju. Var lika roligt som alltid =D
Dans steg : Fågeln, Lejonkungen, Senegal, Tarzan, SOLEN, Funky, Rengbågen... Kärlek till Afro!

Kom hem och då var det pizza med grabbarna. Brorsan har nämnligen bjudit hit Sebbe och Johan på lite mys. Pizzan var otroligt god. Hawaii så klart ;) only the best. Sebbe kränkte fan hela pizzan. haha =D Fast det gjorde ju Fredrik med. Konversationer med killar är rätt intressant...Johan och Fredrik snacka om mobiler, tax, ekonomi, flygning, aktier...medans Sebbe och jag bara lyssna och la till lite kommentarer när det passade...
Nu ser de på 'The Rock' där ute och jag ligger här i min lilla säng. Ni känner väl till 'The Rock'? med Nicholas Cage, Ed Harris och Sean Connery. Om ni inte gör det ja då missar ni ut på den bästa filmen som gjorts. Om ni inte har den så får ni baske mig ta och ladda ner den! ;) Det dånar som fan i huset. Den där stubben till surround soundet är på och det känns som en jordbävning. No joke. Snart får de va tysta för jag måste sova (A) vissa har ju faktiskt skola imorn. Fast ingen biologi på morgonen - bara HL. Suckers!
Nä nu ska jag säga godnatt till pojkarna

natti!


Kommentarer
Postat av: stalin

i dont think HL had bio. just so you know. but maybe im wrong.

2008-10-24 @ 18:55:12
Postat av: skutt

yes stalin, you were wrong :( buuh, got the test back. haha! AND WE GOT COOKIES, muhaha :)

2008-10-25 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0