Läskigt smal

Ikäll var det träning igen. Blev som vanligt mycket svettandes. Den salen som vi brukar vara i renoverades så vi fick va i en annan där de höll på med aerobics innan vi kom. Brorsan och jag tittade på lite när de höll på att stretcha (de hade i princip slutat). I gruppen så såg vi en massa olika figurer. Gamla och unga, långa och korta. Vissa var smala och andra ett snäpp större. Men sen såg vi en tjej som verkligen stod ut bland folket. Hon var sjukligt smal och såg inte hälsosam ut. Inte mycket fett där inte. Bara skin och ben. Lite läskigt faktiskt. Visst har man sett anorektiska personer förut men detta var verkligen 'smal' på en annan nivå. Brorsan sa t.o.m. "Jag skulle ju kunna bryta henne på mitten med bara en hand"
Okej kanske inte med bara en hand men det såg absolut inte omöjligt ut att bryta av henne på mitten. Hennes armar!!! Herreguuuud!! Man blir äcklad. Det är taskigt att säga så men så är det. Det är äckligt att vara så smal. Kommer nog aldrig kunna förstå varför man vill se ut så. Nu snackar jag ju inte bara om sjukligt smala personer men också sjukligt feta. Hur kan man låta det gå så långt? Finns det inget i hjärnan som säger t ex. "Stop nu har du ätit för mycket" eller "Kom igen och ät nu, du är ju hungrig!" Nej jag kan inte förstå mig på det. Kan ni?
Bortsett från detta så gick träningen bra. Fick dock kramp i höften när vi skulle stretcha och det har fortfarande inte gått över =( 
I bilen på väg hem lyssnar vi såklart på NRJ och låten "Put your hands up for Detroit" spelades. Det blev högsta volym direkt och händerna upp i taket (iaf jag. Brorsan körde ju men en hand fick han allt upp) Sen var det dags för mig att dansa solo där jag visade mina grymt bra moves till ett försök att göra en robotdans med armarna. Mislyckades totalt men ge mig några månader så ska det nog funka till slut ;)
Oj, klockan har hunnit bli över 12. Borde ta och sova nu så att man blir frisk till imorn då man har engelska med den där jävla läraren.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

some people just don't know when to stop.. they cannot see it themselves. think that is the reason...

2008-10-21 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0