20

Nu var det ett tag sen. Förra veckan var det bara jobb jobb jobb sen blev det Göteborg med familj. Riktigt trevligt. Såg mina spanska kusinbarn för första gången. Herregud vad söta de är!! Killarna kommer bli riktiga heartbreakers kan jag säga och den lilla tjejen är för söt för ord.
Det blev även Liseberg med goda vänner och Häckner var på plats som vanligt. Blev inte riktigt lika imponerad av hans show detta året som jag blivit åren innan. Lite synd men han var ändå lika galen. En kort vistelse var det men guld värd. Kom hem i fredags och igår var det födelsedagsfirande i högt tempo för brorsan som blev 20 idag. Grattis.
Imorn är jag ledig så jag tänker SOVA! Har inte fått en riktig natt på länge.
Sen är jag skitglad att Fanny kommer flytta till Lund i höst!! Can't wait!



Natti!

Kommentarer
Postat av: Elise

när ska vi ses hjärtat? :(

2009-07-27 @ 16:22:35
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vi var gryma! :D Alltid kul att va med dig!

Får ta och ses snart igen



Åh Gud vad snygg den outfiten var! och supersöt bild!!

2009-07-28 @ 11:00:00
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0