Helt slut

Gud vad kroppen är trött. Halsen är så svullen att det är svårt att prata. Använder strepsiler för det gör så sjukt ont att svälja. Belgien tog all energi man hade i kroppen. Hoppas hoppas att jag inte blir sjuk. Förkylningen känner jag på mig att den kommer innom kort men feber vill jag INTE ha! Får ju gäster imorn och tar STUDENTEN PÅ ONSDAG! Måste bli bättre tills dess. Allt jag gör nu är att ligga framför tvn och bara tar det lungt. Vågar inte göra något annat. Måste skaffa lite energi till kvällen när jag och Fredrik ska på Elises studentmottagning.

Lite bilder från Graduation och efterfesten på Le You:



Kören

Sverige ftw!

Daniel blev the Class Speaker. Himlans bra tal!

Anna och jag <3

På kvällen stack vi in till Bryssel. Gick på tre olika barer och tog lite drinks innan det var dags för Le You!

ÄlsklingsFanny och jag. Haha älskar Grace i bakgrunden xD

Ivan och jag<3

Älskar denna bild på mig och Laurane<3

Party on the dancefloor!

En sexig dansare!

Kul som faen!! Ska lätt åka dit igen till nästa års Graduation!





Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

fan vad underbart det såg ut att vara :D

2009-06-09 @ 20:28:10
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0