FREDAG!

HELL WEEK IS OVER!!! Guud vilken hemsk vecka det har varit. Exams varje dag.

Måndag - English Paper 1
Tisdag - History Paper 1&2
Onsdag - Biology Paper 1&2
Torsdag - Biology Paper 3, Math Paper 1
Fredag - Math Paper 2

Går inte att räkna hur många gånger huvudet har sprängt av trötthet och utmattning. Vissa exams gick bättre än andra men förhoppningsvis har jag inte failat nått. Nu har helgen kommit och då är det bara att ladda inför nästa vecka. Efter matten idag stack Viktoria och jag och åt en kebab. Så himla gått! Mmm! Sen kom Stina farande. Efter lite snack stack de hem och jag sprang vidare för lite shoe shopping! Tyckte att jag förtjänade det efter en hård vecka. Det blev två skitsnygga skor iaf!

Gladiatorsandaler kan man inte få nog av. Mitt tredje par (A)

Otroligt söta! Kunde inte låta bli. Perfekt till midsommar!

Ikväll blir det lungt. Orkar inte göra nått. Får se om mamma kan göra en Irish ;) Allt brukar bli så mycket bättre då.
Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

de nedersta tycker jag nästan till studenten ;)

2009-05-11 @ 20:39:10
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0