231110

Idag var det riktigt svårt att gå ur sängen. När alarmet gick ville jag bara kasta den jäkla saken i väggen och somna om. Men jag fick dåligt samvete och forced myself to get up. Som vanligt var föreläsningen pisstråkig. Hur många kom idag? Kanske hälften av hela klassen. Det bästa var kaffet i pausen. Efteråt åke Lauren och jag in till Leicester Square och skaffade biljetter till HARRY POTTER! Torsdag kl. 20:45 smäller det till i Screen 1! Frågade tjejen i luckan om den var bra och hon sa att hon älskade den! Har ju fått lite mixed reviews...men jag gillar alltid Potter!

Dagen annars har varit rätt tråkig. En sväng via Tesco har jag gjort så nu har jag äntligen mat! Sitter just nu och ser på Skavlan på svtplay, haha! John Nettles ffs! BARNABY! Även om han själv säger att han inte är nån vidare polis så tycker jag att han är underbar! Älskar "I was laying in bed with Mrs. Barnaby far more than I was with Mrs. Nettles!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0