071010

Denna torsdag har varit seeeeg. Föreläsning 10-15. Behöver jag säga mer? Issues and Management. Trögt nu i början mer förhoppningsvis kommer det bli bättre som veckorna går. Efteråt åkte jag in till Oxford Circus och gick runt. Jag vet, jag gick själv...sad! MEN jag pallar verkligen inte att tillbringa varje fucking dag med samma (även om de är underbara) personer. Jag behöver tid för mig själv. Just nu är alla på en flat party hos Louis som varken André eller jag pallade gå till, så vi har tittat på Dexter. Rätt bra serie. PSYCHO! Haha! Hur kan man tycka att blod är så facinerande? Weird people. I alla fall, imorn åker jag till Bristol! 14:45 går tåget. Kommer bli skönt att komma bort från denna storstad ett litet tag. Har bott här i lite över 1 månad nu! Gud vad tiden går fort! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0