131010

Hej bloggen!

Jag har upplevt en äkta front-line premiär. Paddy, Felix och jag åkte in till Leicester Square i förrgår för att se vilka kändisar som skulle visa sig på "gula" mattan. And guess what? RUSSELL BRAND OCH STEVE CARELL var där!! AAAH! Stod ungefär 1 meter från Russell. Galen snubbe! Missade dock när Steve signerade autographer så fick ingen närbild på honom men ändå! Underbar kväll. Efteråt gick vi till en pub och tog en drink. Danielle, Tom och Louis joined. Perfekt kväll!

Sen igår efter föreläsningen åkte Lauren och jag och shoppade. Behövde en outfit till kvällen. Ministry Of Sound. Temat var skola. Det var också Danielles födelsedag! The big 21. Gud vad vi firade! Galen natt. Hinner inte visa några bilder nu för jag måste sticka till föreläsningen. Bloggar mer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0