250111

Morning!

Lite dåligt med uppdateringar just nu men det finns inte så mycket att skriva om när jag är lite småsjuk. Iaf har jag haft lite problem med min nya granne på andra sidan väggen i B-block. Förra natten sov jag 4 timmar. Den jäkeln hade volumen på max från 12 till 6 på morgonen, så igår var jag rasande. Om det hände en natt till skulle jag säga till i receptionen. Såklart satte han igång igen igår efter 11. Jag gick till receptionen och fick en av the wardens att säga till honom. Efter hennes visit blev det allt tyst. Vill nästan veta vad hon sa. Så det har varit en lugn och skönt natt och jag känner mig vilad, vilket är bra eftersom ikväll ska jag möta upp med Mikhel. Vi ska se på Dirty Dancing The Musical. I hope it's good!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0