210311

14 grader, blå himmel och strålande sol men tror ni inte att jag inte får njuta av det? Sitter här och arbetar..blää... Måste ju förbereda för Emmas arrival på fredag! Ska bli så sjukt kul! Längtar som fasen!

Åååj tittade precis ut genom fönstret och blev helt deppig att jag inte kan gå ut (låter som om jag sitter i fängelse eller nått...)

Annars ikväll ska Jenny och jag se en pjäs at the Almeida Theatre. Phily är the duty manager där så hon har fixat gratis biljetter. Me like!

Sen ska Lauren sova här i ett par dagar så vi ska ha tjejmys med film och gossip. Finns ju alltid nått att svallra om, höhö.

Det är all uppdatering som jag delar med mig ;) resten förblir hemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0